So tired today

Nu är även denna skoldag avklarad, ännu en onsdag och vi börjar närma oss fredagen igen, helt sjukt verkligen haha. När jag kom hem från skolan gjorde stod jag och funderade på vad jag skulle äta för jag var så sjukt hungrig, hade nämligen inte planerat (som jag alltid brukar göra) något för idag men det fick bli en mumsig smoothie med jordubbar, blåbär, banan och lite havregryn för extra energi. 
 
Har vart så otroligt seg hela dagen idag och bara velat komma hem och sova typ haha... Men nu är jag hemma i alla fall och idag blir det nog ingen träning alls för är så himla seg plus att jag har en sån huvudvärk. Så det blir bara att ta det lugnt lite, kolla på lite serier och blogga helt enkelt! Men funderar på ett benpass på gymmet imorgon, om jag bara slipper att ta bussen hem haha... ;) Vi ska dessutom springa på tid imorgon på idrotten en sträcka som är 3 km, så då vill jag verkligen ha kraft. Så det blir extra mycket träning imorgon så känns bäst att ta en vilodag idag. 
 
Men önskar er en bra fortsatt dag! xoxo

Kommentarer
Anonym säger:

Hej! Jag gillar din blogg väldigt mycket och jag är själv väldigt intresserad av träning&hälsa, men jag har bara en fråga: hur mycket hinner du vara med kompisar eftersom du tränar så mycket? Jag själv älskar att träna men jag vill oxå gärna hinna vara med mina vänner, har du nåt tips på hur jag kan hinna med båda? Ville helst maila dig men hittade ingen adress... Tacksam för svar! Kram 💕

2014-08-27 | 17:14:41
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback