Surprise breakfast♥

Imorse när jag vaknade så hade syrran stått och gjort i ordning en överraskningsfrukost till mig! Hon har sagt i någon vecka att hon skulle fixa någon överraskning och jag har verkligen gått och undrat vad hon skulle hitta på, nyfiken som jag är. Men kunde inte ens gissa mig fram haha. Men idag så hade hon gjort i ordning ett riktigt lyxigt glas till oss båda med massa gottigheter! Åhh blev så himla glad hihi. Världens finaste syrra♥ 
Självklart fick jag recept att dela med mig av till er, hon skrev en liten gullig lapp som jag fotade:
Och som ni kanske vet så är ju gojibär ofattbart nyttigt, 500 ggr mer c-vitamin än apelsin, 3 ggr mer järn än spenat, 18 av 20 aminosyror samt vitaminerna A, B1, B2, B3, mineralerna fosfor, järn, kalcium, krom, koppar, kalium, mangan, selen och en massa mer! Sprängfyllda med nyttigheter alltså! Tror att det är 1 eller 2 ynka gojibär som innehåller lika mycket c-vitamin som en hel apelsin?!
 
Så om man gillar gojibär så är det bara att äta! Annars kan man alltid strö över lite över gröten, i filen, müslin, på smoothien osv. Men jag skulle kunna äta det som godis haha för det är väldigt gott tycker jag. Men alla tycker ju olika :)
 
Blev hur som helst riktigt glad och det var verkligen himla mumsigt, så himla fint gjort av henne tyckte jag hihi.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback