Today's workout

Efter lunch tog jag och Amanda bussen in till Friskis&Svettis och körde ett pass där. Axlar, mage och biceps, blir riktigt besviken om jag inte har träningsvärk imorgon alltså haha, brännde riktigt mycket. Riktigt lyckat träningspass! Bästa än så länge på gymmet.
 
Löpbandet: 15 minuter Powerwalk på 7,5 km/h hastighet.
Har sån sjuuuk träningsvärk från gårdagens pass i rumpan haha så tyckte benen kunde få vila lite idag ;)
 
Mage:
Fällkniven med pilatesboll 10 st (se bild nr 1)
''Curl'' med pilatesboll 10 st (se bild nr 2)
x3
 
Planktwist 20 st (stå i en vanlig planka och nudda sedan från sida till sida i marken med rumpan)
Fällkniven med böjda ben (nudda hälarna) 20 st
Russian twist med 7kg medicinboll 20 st
x4
Hängande benlyft 10x4
 
Axlar:
Hantellyft åt sidan 10 st
Hantellyft fram 10 st
Hantellyft bak 10 st
''Vinkelpress'' 10 st (döpt själv hehe, gryyyym övning! Ska visa er någon dag)
x4 (körde med 6kg hantel i varje hand)
 
Militärpress 10 st (12,5 kg) x2 
Drag mot hakan i cable (? kg) x3
 
Biceps:
Skivstångscurl 10 st 12,5 kg x3
Bicepscurls med hantlar 6kg 10 st x3
Bicepscurls i cable ?kg, ?st, x?
Haha vi lyckades inte så bra i sista övningen så höll inte riktigt koll på antal reps och så ;)
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback