Tomorrow is... LEGDAY yay

Idag har det faktiskt vart en rätt bra dag med ganska så roliga lektioner, vilket är skönt förstås. När jag kom hem kände jag verkligen för att bara göra i ordning ett mellanmål (som dessutom var nyttig kladdkaka, lite lyx sådär en torsdag) och sedan mysa ner mig framför datorn och kolla på lite program. En riktigt lat eftermiddag! Men väldigt skönt. Efter middagen så planerade jag inför morgondagens gympass och strax före åtta blev det ett axlar&mage-pass. Hade sån himla energi och måste säga att det gick riktigt bra, riktigt roligt var det iaf.
 
I skrivande stund sitter jag och mumsar på ett eftertränings-kvällsmål i form av någon form av kvargröra med kanel, kokos och lite annat och lite knäcke. Enkelt och gott! 
Imorgon blir det ett benpass på friskis efter skolan, ska dit själv för första gången faktiskt! Men är inte speciellt nervös helt ärligt, tror det kommer gå bra :D Har planerat passet till punkt och pricka som vanligt så vet iaf vad jag ska dit och göra. Riktigt himla taggad är jag, längtar verkligen sjukt mycket.
 
Men nu ska jag avrunda detta inlägg och ta tag i lite saker som måste fixas inför morgondagen, ha det så bra! xoxo
 
Haha i brist på annat så bjuder jag på dessa småfula bilder från skolan idag ;)

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

Så söt du är, haha! :D

2014-08-22 | 10:42:20
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback