1 December 2014

ÄNTLIGEN December! Har så mycket underbara planer för denna månad, kommer bli grymt!
 
Firade det med ett benpass på gymmet efter skolan. Var dock både hungrig och trött och inte alls taggad faktiskt. Ovanligt nog innan mina benpass, men var som sagt väldigt trött. Ville så mycket hellre gå in på fiket bredvid gymmet och trycka i mig tio lussekatter istället haha ;) Men valde gymdörren istället och ångrar det ju knappast efteråt. Nytt personbästa i squats dessutom, är nära 60 kg nu... Blev 55 kg idag, wiee! Alltid kul med nya rekord. Efter några set squats, bulgariska utfall i smith, vadpressar, benpressar, bensparkar, cable kickbacks så gick jag därifrån med ett leende trots allt! Inte ofta man ångrar ett pass direkt så det är bara att köra trots att motivationen inte alltid är på topp helt enkelt. 
 
Blev underbar middag när jag kom hem med kyckling, ris, mangosås och broccoli. Ohh så grymt gott verkligen♥ 
 
Efter lite plugg så kan jag nu pusta ut för kvällen och det lär antagligen blir en tidig kväll för mig ikväll, är heeelt slut och mörbultad från dagens benpass haha... Önskar er en fin kväll, xoxo.
 Gammal bild, fast ungefär samma middag som dagens ^^

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback