Best day of the year

Dagen med stort D är kommen! Bästa dagen på hela året, finns det allvarligt något mer mysigt än självaste julafton? Startade dagen med lite paket från julstrumpan, följt av sista avsnittet av årets julkalender medan gröten stod och puttrade på spisen. Grötfrulle och skinkmacka, såklart. Vid halv tre komemr lite släkt och då blir det fika framför kalle anka. Önskar er alla en superfin dag och glöm inte bort: Julen är till för att njutas av! Ät massor god mat och julgodis också såklart, ät precis vad du vill. Om du känner ångest, skärp dig på en gång för julen är bara en gång om året och den är till för att alla ska må bra och vara glada! Umgås med nära och kära, tänk på personer du älskar och bara var glad helt enkelt! Det kommer iaf jag göra, xoxo♥
 Fick dessa små söta snögubbar i julstrumpan, hihi passar perfekt i mitt rum. 

Kommentarer
Alice säger:

Låter som att du hade en mysig jul!

2014-12-25 | 11:22:21
Bloggadress: http://alicelindstrom.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback