Knäckbak, ett måste till varje jul

 
 
 
 
Denna dag har verkligen vart supejulig! Blir så himla stämningsfull av allt julmys nu alltså, kan bara inte vänta längre! Efter dagens morgonpromenad pch julfrulle blev det julkalendern. så spännande nu ju. Och sedan testade jag som sagt ett lite nyttigare recept på julgodis, som absolut kommer upp här så småningom. Därefter blev det ett benpass här hemma med min egna kroppsvikt och lite redskap, lätta vikter och högreps, mellan 20-30 st. Lyckades trötta ut benen ändå, ibland behöver man inte så mycket mer än sin egna kropp för att få till ett bra pass :) Efter det blev det kyckling&ris till lunch. Sedan spenderade jag eftermiddagen med en gitarr och lärde mig ''last christmas'' faktiskt, väldigt kul att kunna lite jullåtar ju! När pappa kom hem bakade vi knäck! Åh det blev så himla bra verkligen, sådär sega och alldeles perfekta. Sedan lade vi även in sill till julbordet. Och efter det pysslade jag med lite julklappar innan jag och syrran kollade på rudolf med röda mulen, haha åh så mysigt♥ Är verkligen helt totalt överexalterad över julen och allt jag gör/äter tillhör liksom julen haha ;) Och imorgon är det dan före dopparedan!! Gaaah! Kram och ta hand om er♥



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback