Lucia

Hej på er! Ja jag har inte gjort något sånt här inlägg på ett tag nu, har verkligen haft fullt upp varenda dag så har inte hunnit blogga så mycket. Men lite smarriga julrecept har ni ju fått iaf!
 
Hur som helst så var jag med i luciatåg i onsdagskväll. Även i fredags var jag med på tre föreställningar för skolan, jag, Emelie och Amanda har som en liten tradion att alltid vara med i luciatåg varje år när man har möjligheten så det är klart vi inte vill bryta den mysiga traditionen hihi. Jag och Cornelia sjöng dessutom solo tillsammans och jag sjöng en vers helt själv! Har aldrig sjungit själv inför folk och senast jag sjöng på en ''scen'' var i femman tror jag haha? Men det gick faktiskt riktigt bra och jag ångrar det verkligen inte! Var mest nervös på onsdagen, då det var runt 30 personer kanske. Men på fredagen då det var runt 100 pers var jag faktiskt inte så himla nervös! :D Så man blir mer och mer van. Nu skulle jag faktiskt klara av att sjunga helt själv tror jag. 
 
Igårkväll var jag och mina vänner på bio och såg Mockinjay. Den var inte lika bra som de två andra filmerna inom hungergames men sevärd ändå, lite seg emellanåt men den var bra ändå. Mysigt med bio iaf :) Och idag har jag hunnit med en massa faktiskt. Frulle framför lucia på tv, promenad i den nyfallna snön (yeey så glad), lussefika, lite magträning, hjälpa pappa att rulla massvis med köttbullar (inför jul), handla julgran, bowla med pappa och nu blir det lite tv-mys! Full rulle hela dagen men älskar att hela tiden ha något att göra. 
 
Har vart full rulle hela veckan och träningen har fått lida en del, enbart blivit 3 pass varav 1 pass på gymmet. Men så kan det vara ibland! Ibland går annat före :) Hoppas ni har det bra kära läsare och jag ska försöka få lite mer tid till bloggen den kommande veckan. 
 
Vad har ni gjort denna luciadag?♥
 Ja, vi var tomtar i luciatåget haha ^^ Och Cornelia var självaste lucian!
 



Kommentarer
Alice säger:

Lucka 2 är nu avslutad. Du hittar vinnaren + nästa lucka här: http://alicelindstrom.se/2014/december/lucka-3-2.html#comment

2014-12-14 | 10:36:55
Bloggadress: http://alicelindstrom.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback