Lussebullsgröt, någon?

Jag vet, jag är lite efter. Eftersom varenda träning&hälso-blogg/instakonto redan hade postat tusentals recept på den omtalade saffransgröten redan innan jul, så känns det en aning sent att komma här några dagar efter jul och be er testa... Men alltså, om ni är som mig och inte testat detta förr måste ni testa det! Vem tackar nej till en gröt som är krämig, söt och smakar som lussebullar? Till frukost dessutom? Rena lyxen, och eftersom det är så otroligt lite saffran som behövs så blir det inte så himla dyrt heller, iaf inte om man bara äter det någon gång ibland :) 
 
Efter denna frullen var jag och syrran redo för en promenad, men kallt som bara den ute så benen frös till is typ hehe. Men fick värma mig när vi kom in, då blev det ett magpass och fick en sådan grym kontakt i magen idag! Känns riktigt härligt. Magträningen var liksom mitt hatpass för något halvår sedan, nu är det ett av de bästa passen! Efter dusch gjorde jag lite bananpannkisar till lunch för mig och syrran. Sedan skulle både jag och hon ivän med/till kompisar. Jag skulle ut på stan till mellandagsrean och mötte upp Amanda&Emelie vid busshållplatsen. Hittade lite småsaker faktiskt men helt ärligt är det enligt mig inte så himla mycket att ha trots rea... Det är så himla urplockat och endast stora storlekar kvar... Men men, hittade några småsaker som sagt iaf. Runt halv sex mötte jag upp Evelina och pappa på stan och då käkade vi litemiddag. Blev en sallad som man själv fick bestämma innehållet i, to die for♥ Så grymt gott. Efter det blev det bio! Sune i fjällen fick det bli och den var faktiskt riktigt rolig haha, kan absolut rekommendera den om ni vill se en rolig film ;) 
 
Nu känns det rätt skönt att ha landat hemma, imorrn blir det gymmet yaaaay! Äntligen, så övermegaglad hihi. Ha det bra! xoxo♥
 
♥1 dl havregryn
♥En nypa saffran 
♥2 dl vatten
♥1 tsk kokosolja (kan uteslutas men gör gröten otroligt krämig)
♥1 äggvita (för mer protein)
♥½ banan (eko)



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback