Sunday funday

 
Vid lunchtid idag så åkte vi till vår mormor&låtsasmorfar och åt lite lunch där. Rådjursstek med hasselbakspotatis, inte så fel alls faktiskt! Väldigt trevligt att spendera lite tid där hemma. Åkte därifrån med lite julklappar också, som ni kan se i videon nedan. När vi kom hem och jag hade spelat in videon nedan, så blev det ett ryggpass här hemma med hjälp av ett gummiband. Har ju svårt att få kontakt med ryggen på gymmet, får mer kontakt hemma faktiskt, med lättare vikter. SKA kämpa det kommande året med just ryggträningen, vill ju också få den där brännande känslan även i ryggen! Avslutade iaf passet med 15 minuter på crosstrainern. 
 
En bra dag idag med! Och morgondagen blir troligtvis bra den med, ska möjligtvis till mellandagsrean med Emelie&Amanda. Men vi får se :) Nu ska jag i alla fall chilla lite resten av kvällen, kanske med någon ny serie eller så fortsätter jag med 90210 som jag slutade kolla på när ph började... Ingen aning om vart jag är dock men det löser sig ;) xoxo
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback