Home again

Heey!
 
Idag sitter jag i mitt eget rum och knappar på tangenterna på min superdupersega dator som låter som den kommer explodera så högt den tänker... Aja den duger tills den dör helt och hållet antar jag. 
Meeen, har haft en grym skidresa och haft riktigt roligt! De första två dagarna hade jag lust att bara hoppa upp och ner så pepp på allt jag var. Solen sken och det var inte ett moln på himlen, ni kan aldrig förstå hur glad jag var och hur himla kul det är att åka skidor i det vädret. Det var så otroligt vackert och visst har jag tagit en del kort som jag ska lägga upp inom en snar framtid. Måste bara fixa till de lite först.
 
Och ja, jag vet att jag sa att jag skulle försöka uppdatera bloggen lite. Och ni förstår inte hur mycket jag försökt! I stugan var internet grymt segt och jag blev galen på att det inte gick att blogga överhuvudtaget. Men lyckades i alla fall slänga upp en bild när vi satt i toppstugan på fjället, hann tyvärr inte så mycket mer än så. Men ville i alla fall visa att jag levde och hade det mycket bra. Ni ser ju bara på bilden i inlägget nedanför, U.N.D.E.R.B.A.R.T♥
 
Men nu är vi i alla fall hemma och ska ta det lite lugnt i slutet av sportlovet. Ska bli himla skönt det med. Hoppas ni har det bra, lämna gärna en kommentar innan du går! 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback