Friskis&Svettis

Det blev ett härligt benpass ändå, så blir det en ordentlig vilodag imorgon för då har jag en del att göra. Efter skolan ska jag in en sväng till stan för att leta present till syrran som fyller år på fredag. Ska även fixa träningskort till friskis&svettis! Yaay det ska bli så kul att börja träna där. Har alltid velat träna någon annanstans än hemma, kommer mest vara med på olika pass och så får vi väl se hur mycket jag kör på gymmet. ^^
Sedan har vi ett stort prov i engelska veckan efter, så måste börja plugga. Har inte tillåtit mig själv att plugga på lovet för jag vill verkligen vara 100% ledig och utvilad tills skolan börjar imorgon. 
 
Har förresten fixat ny header och lite sånt, MEN jag vet inte hur man får bort de vita hörnen i headern?? Stör mig enormt mycket på det. Någon snäll liten människa som vet hur man gör hehe? Och jag har inte photoshop så det är ingen lösning tyvärr. 
 

Kommentarer
Beccys 2.0 säger:

Du ska döpa om headerfilen till png fil då får du hjärtarna i bakgrunden :D

Helgens blogg är nu avslutad. Kika in och kolla om det blev du :)
http://beccys.com/2014/february/vinnaren-av-helgens-blogg.html#comment

Svar: Tack så hemskt mycket!! Ska testa ^^
Jennifer

2014-02-24 | 10:28:31
Bloggadress: http://beccys.com
Ronja säger:

Superfin! :D

2014-02-26 | 12:07:31
Bloggadress: http://rustandstardust.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback