Goodmorning

Har precis fått i mig en frulle i form av smoothie b.l.a. Åhh så jag saknat mina älskade smoothies under fjällenresan. Så idag lyxade jag till det lite med min favorit, hallon och banan♥
Ska strax byta om och träna ett helkropps- pass. Kämpa kämpa. 
 
Senare idag ska jag göra egna protein- bars tänkte jag. Hittade ett väldigt bra och enkelt recept på nätet så ska testa, slänger upp recept och sånt om det blir bra. Annars har jag väl inte några direkta planer för dagen, möjligtvis fixa lite i mitt rum. Eller snygga till mig lite och knäppa lite bilder, dock verkar inte vädret riktigt vilja samma sak så det får nog bli inomhus- fotografering idag i såna fall. 
 
Vad gör ni denna fredag?
Bild som ni sett tusen gånger.  Veeet. 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Tack så jättemycket! :) och vad härligt med så mycket träning! Själv ska jag jobba ikväll annars hade jag gärna åkt till gymmet en sväng =)

2014-02-21 | 12:31:03
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback