I väntan på mello

 
Idag har vi inhandlat all mat inför veckan och packat en massa. Är klar med packningen för idag och det känns himla skönt, har bara lite smågrejer kvar men det packar jag ner imorgon innan vi sticker. Ihihihihi ska bli så kul! Men vi åker inte förrän runt halv tolv, så stannar vi hos Annika på vägen. Hon skulle bjuda på lite lunch där, så lär inte vara hungrig under bilresan eftersom man aldrig kommer hungrig där ifrån haha. 
 
Annars har jag tränat, som vanligt. Kände verkligen att det behövdes när jag ska sitta still hela dagen imorgon. Sedan blir det ingen vanlig träning, men skidåkning är ju faktiskt väldigt bra träning. Ska bli så skönt att verkligen få komma ut ordentligt under lovet och inte bara sitta inne hela tiden. 
 
Sitter just nu, mätt i magen och väntar på att mello ska dra igång. Ännu en myskväll framför tv:n, mysi mysi♥
Ha en fortsatt bra kväll, hoppas på att kunna mobilblogga lite under resan för att hålla er uppdaterade!
 Ett år gammal bild, hade lugg och va happy. Enda skillnaden ifrån nu är att jag inte har lugg. Okej mycket skillnad men vi kan låtsas som att jag är precis likadan som då. 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv; Jaa, det var hemskt att sitta där innan man fick se resultatet men nu i efterhand så är jag jättenöjd med mitt bruna hår :)

och du är lika fin som alltid =)

2014-02-17 | 10:35:19
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Lotta säger:

Sv. Oh tack så jättemycket! Vad roligt att du tycker det :) Jag är själv helt förälskad i mitt hår nu! Blev sådan stor förändring och det känns mycket fräschare och finare nu tycker jag =)

2014-02-17 | 21:09:20
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback