♥ Musik ♥

Något som verkligen får mig att lugna ner mig när man är arg, ledsen, nervös osv. är musik. Alltid. Musik är alltid min problemlösning. När man är arg gillar jag att lyssna på lugn musik, gärna med något mysigt gitarrspel osv. Eller någon rocklåt eller liknande, för att få ur mig min ilska ordentligt. Men när jag är nervös gillar jag att lyssna på peppig musik som man blir glad av. 
Vilken känsla man än har, finns det alltid någon sorts musik att lyssna på! 
 
Vilken är din favoritmusik? Ge gärna tips på lite låtar eftersom jag vill fylla på mina spotify- listor!
 
 

Kommentarer
elin stridh säger:

ja alltså jag måste ju testa lala :D

2014-02-11 | 20:08:25
Bloggadress: http://elincecilia.com/
Rebecka säger:

Avicii, Rihanna & Coldplay är några av mina favoriter. Låtarna jag lyssnar mest på just nu är: Bastille- Of the night & Red Lights- tiesto

Svar: Tack för dina tips!
Jennifer

2014-02-12 | 16:46:45
Bloggadress: http://nattstad.se/rebeckai
MATILDA säger:

Bra musik!

2014-02-12 | 18:48:08
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback