Myskväll

Hello friday!
Och alla hjärtans dag. Och loooooooov. Yeeeeeey finally! Som jag längtat.
Dagen har vart riktigt bra idag, på idrotten hade vi boxning. Kan inte förklara min hatkärlek till det haha. Så jobbigt men herregud så kul det är! Riktigt bra träning. Men fortsatte träna när jag kom hem, riktigt härlig känsla efter träningspasset kan jag säga. Det var inte försen då det verkligen som kändes som lov.
Nu ikväll har vi gjort hemmagjord pizza med oxfilé, inte helt fel precis. Resten av kvällen lär jag väl bara slappa och pappa köpte lite torkad frukt till mig istället för godis, mums♥
 
Imorgon däremot ska vi handla massor frukostmat till fjällen-resan. Vi sticker på söndag och ska bo tillsammans med en annan familj, så vi fixar frullen och de fixar middagen, perfekt ju. Åh längtar, har nya skidor också så vill bara åka en massa nu hihi. 



Kommentarer
aina [fotoblogg] säger:

Åh vad mysigt :)

2014-02-14 | 20:49:27
Bloggadress: http://ainaphoto.blogg.se
MOA säger:

Åh så kul med en skidresa!

2014-02-15 | 14:41:39
Bloggadress: http://moabjjorklund.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback