Pancakes.

 
 
 
 
 
 
 
 

  • Lite drygt en halv deciliter havregryn
  • Ca. 1 tesked kakao
  • Ett helt ägg
  • Ca. 2 matskedar kokos
  • En skvätt mjölk
Åt detta när jag kom hem från skolan idag, jag säger bara: I'm in heaven. Asså på riktigt. Kan inte ens sätta ord på hur gott det var!! Haha. Hittade ett recept på Keelas blogg som jag tänkte gå efter men improviserade lite själv och det blev verkligen kanongott! Det gick dock inte så bra när jag skulle steka de, händer mig alltid när jag ska steka bananpannkaka också hehe. Får aldrig de så fina, de vill aldrig samarbeta med mig. Dumt. Men det spelar ingen som helst roll hur de ser ut ändå, de är ju lika goda. 
Serverade de med kesella och ljumma hallon, mmmmm... ♥
 

Kommentarer
Frida säger:

Det ser gott ut :)

2014-02-22 | 09:05:46
Bloggadress: http://fridapluppjakobsson.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback