Temadagar

Dagen har verkligen vart riktigt rolig idag! Vi har som sagt temadagar och temat är handikapp och hälsa. Väldigt intressant! Dagen idag såg ut så här: Hjärt och lugnräddning, munmålning, föreläsning om ADHD och till sist rullstolsbasket!

Det allra roligaste var helt klart rullstolsbasket! Det var verkligen riktigt roligt att få testa det, väldigt svårt dock. Men man lärde sig efter ett tag, det kändes dock väldigt märkligt när man aldrig testat förut. Men det var verkligen riktigt roligt att testa det! 
Hjärt och lugnräddningen var ganska jobbig dock för man fick så ont i händerna haha, men annars var det väldigt bra att få lära sig det tycker jag. Känns skönt att kunna så att man kan göra något om det väl händer. Vi gick göra ett enskilt ''prov'' på det då man skulle låtsas att det hände på riktigt och visa precis vad man skulle göra. När hon sa ''Du skulle faktiskt kunna rädda ett liv på riktigt!'' så blev jag otroligt stolt hihi. 
 
Men nu är jag hemma och imorgon är det ännu en temadag med samma tema. Men nu ska jag strax köra ett pass för överkroppen, hade vilodag igår så är sjukt taggad nu!
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback