Vänskap?

Idag fick vi en skrivuppgift på SO:n efter att ha sett på filmen ''En oväntad vänskap''. Det vi skulle resonera omkring var vänskap. Och när jag satt där och skrev så tänkte jag verkligen på hur märkligt det är med vänskap. Hur kan en så stark vänskap bara uppstå? Vad hade hänt om jag hade helt andra vänner och inte alls kände de som är mina vänner idag? Hur hade jag vart som person? Hade jag vart lycklig ändå? 
Det är så svårt att sätta sig i denna situation. Påverkar mina vänner mig, hur jag är som person? Vad är jag egentligen utan dem? 
Det finns sååå många frågor omkring ETT ord. Vänskap. Måste säga att det är väldigt fantastiskt egentligen, att några personer kan få mig att må mycket bättre. Hur de kan få mig att må bättre med bara deras närvaro. Och den största frågan av alla, vad är vänskap? Det är en fråga som aldrig kommer få ett korrekt svar, för svaren är miljontals och det finns inget rätt eller fel. 
 
Är verkligen otroligt glad att jag har mina vänner vid min sida i svåra stunder i livet, vem hade jag vänt mig till om inte dem? En vän är något som är miljoner mer värt än alla pengar i världen♥
Be there
Bilden lånade jag från weheartit. 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Jaa, jättemysigt :) Och visst är det gott! Älskar ägg :D

2014-02-10 | 20:24:59
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Alina säger:

så sant som bilden säger!

Ha en fin kväll!

2014-02-10 | 20:34:54
Bloggadress: http://torstenz.blogg.se
RMCK - en blogg med skönhet, foto och tips säger:

Tänkvärt! Vad hade vi varit utan våra vänner?

2014-02-10 | 23:04:47
Bloggadress: http://rmck.blo.gg
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback