Första skoldagen avklarad

Hello!
 
Nyss hemkommen från första dagen i skolan, ja inga läxor eller prov än så länge i alla fall vilket jag tackar för. Känns skönt med en ledig kväll efter en jobbig dag. Var så trött imorse, men gissar på att jag kommer bli ännu tröttare imorgon... 
 
Och förresten så är det nya schemat sjuuuukt bra! Slutar vid tre nästan varje dag, så himla underbart. Hinner med senast tre- bussen i princip varje dag. Stooor skillnad från förra terminen då man kom hem klockan fem varje dag.. 
 
Men nu ska jag ta och hoppa i träningskläderna! Idag ska överkroppen få ett långt och härligt pass. Älskar verkligen att träna överkroppen, speciellt ryggen. Så sjukt kul är det :D
 
 
xoxo
 
 

Kommentarer
ADARAS säger:

Åh blir också sugen på att träna! <3

2014-01-08 | 17:02:35
Bloggadress: http://adaras.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback