On my way to Stockholm

Idag är vi på väg till min morbror i Stockholm! Vi ska sova över där tills imorgon. Spela lite bowling ska vi göra och jag tror det kommer bli väldigt roligt :D 

Förresten så tycker jag att det är så bra att det äntligen kommit lite snö. Mycket bättre än att allt är helt grått ju. Efter sportlovet tycker jag dock att det kan bli vår. Men har saknat snön för på vintern ska det vara snö tycker jag! 
Är det bara jag som tycker det eller delar jag åsikt med någon mer av er?



Kommentarer
elin stridh säger:

snööööööö :D

2014-01-11 | 18:17:34
Bloggadress: http://elincecilia.com/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback