Smoothie

Ett av mina favorit- mellanmål är smoothie, det är inte så tidskrävande och är himlans gott också. Plus att det är väldigt nyttigt, om man stoppar ner rätt saker i sin smoothie såklart då. 
Jag tänkte tipsa om en suverän smoothie som är nyttig, mättande, enkel och såååååååååå goooood!!
Du behöver:
En halv banan
Valfria bär
Kokos
Naturell fil
En skvätt mjölk
Kvarg
 
Man får ju testa sig lite fram med ingridienserna, det beror ju helt på hur mycket och vilken konsistens man vill ha. Men att blanda ner lite kokos i är så sjukt gott för det blir som pricken över i:et. 
 
Gillar ni när jag kommer med såna här ''mat- tips''? Vill ni ha mer sådant? Skulle vara bra om ni kunde låta mig få veta sånt :) 
Lite pics från weheartit. 

Kommentarer
Sofia säger:

gott :D

2014-01-25 | 08:25:51
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback