Snöstorm.

Hej i snöstormen!
 
Just idag var det så skönt att slippa vänta på bussen alls länge, vi fick håltimma och slutade redan klockan ett. Himla skönt att bussen gick fem över. Det var min tanke... Innan vi insåg att vi hade sett fel. Bussen gick inte förrän 14. 09 så vi fick stå och frysa i mer än en timma PLUS att jag nådde maxgränsen på att vara kissnödig, haha har på riktigt aldrig vart så kissnödig någonsin! 
Men kom som tur var hem till slut och nyss fått i mig en riktigt god och kall smoothie, de flesta kanske sitter och dricker något varmt idag men nono, inte jag. Smoothie in my ♥
Ska strax köra en timmas styrketräning och verkligen gå igenom alla muskler så gott det går. Ikväll blir det lite god mat som farmor ska laga och sedan en massa choklad, sista dagen på 10 veckors tid jag får äta godis haha :D (Ville skriva en glad smiley för att verka skitglad och peppad, vilket jag är samtidigt, men ville egentligen skriva tusen ledsna smileys) 
Längtar redan till påsk då jag får äta godis igen haha. 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback