Some fitspo

Hello Friday! 
 
Åh äntligen helg igen, ser så mycket fram emot denna helg. Ska bara ta det lugnt hemma förrutom imorgon, då vi ska iväg en sväng för att träffa Annika och hennes barn för en vinterdag utomhus, väldigt mysigt :) 
Men det blir bara en liten mini-sväng över dagen så kommer hem innan det blir kolsvart ute troligtvis. Men ska i alla fall sova hemma båda nätterna. 
Har haft idrott sista lektionen idag och då fick jag, Frida och Olivia köra styrketräning 1/3 av lektionen, frivilligt alltså. Det var sååå kul! Har ju hantlar och träningsband hemma men har aldrig testat skivstång någon gång och det var verkligen riktigt roligt. Vill så gärna ha en sådan. Dock hann vi bara med 10 minuter så det gav väl inte något men det var riktigt roligt i alla fall.
 
Klockan 6 idag har pappa bokat tennis 1h. Väldigt längesedan nu så det ska bli roligt, sedan blir det bara att åka hem och käka lite gott och mysa :) 
 
Wishing you a very good Friday dear readers, xoxo.
Lite fitspo såhär en fredags eftermiddag.
 
 

Kommentarer
aina [fotoblogg] säger:

Hoppas du får en bra helg :) kram♥

2014-01-24 | 17:16:15
Bloggadress: http://ainaphoto.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback