Sunday funday

Bild från Halloween. 
Söndag, igen. Tiden går så attans fort att man knappt hinner andas. Kom hem omkring halv två idag och har pluggat nu på eftermiddagen, har två prov i veckan. Spanska och SO. Spanskan går hur bra som helst och jag känner mig redan säker på allt, men SO:n... Det är så tråkigt att jag har lust att kasta mappen i papperskorgen! Känner på mig att jag kommer vara sjukt nervös innan provet men hur tråkigt det än är så ska jag plugga så mycket jag bara kan innan. För vill verkligen få riktigt bra betyg nu i vår alltså. Vart väl rätt nöjd med mina, men vill verkligen få lite fler A. Bara att kämpa!
 
Den kommande veckan kommer bli rätt skön ändå, ska planera lite inför veckan strax. Det får vara bra med pluggningen för denna dag. Vill gärna ta vara på den sista kvällen av denna helg. 
Hoppas ni får en bra kväll♥
 
 
 

Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

sv: viklken tur

2014-01-19 | 18:27:10
Bloggadress: http://efji.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback