Älska nötter

Nötter. Alltså.. Love♥ Bästa snackset någonsin och dessutom riktigt nyttigt, för bra för att vara sant? Neej faktiskt inte. Men man kan ju tro det. 
För ett tag sedan fick jag utslag (nässelutslag) på ena benet, fick det två gånger i rad när jag hade ätit nötter, så var nästan helt bombsäker på att jag var allergisk mot nötter och fick total panik. Men en otroligt varm dag i Rom så fick jag likadana utslag igen och då hade jag inte ätit några nötter, så när jag tänkte efter så kom jag på att det var av värmen. Blev överlycklig haha, att vara allergisk mot nötter skulle jag inte klara av tror jag hehe...
 
Mina favoritnötter är pekannötter, cashewnötter och rostade hasselnötter! Vad gillar ni för nötter?
 
Sitter just nu och äter nötter faktiskt haha, blev över en hel del av naturgodiset från igår, muuuums♥ Och chokladöverdragna jordnötter kan ju vara det bästa som finns... Inte lika nyttigt men ojjjj så gott!
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback