Borta bra, hemma bäst

Evelina och en portion spaghetti bolognese i Rom♥ Vi besökte denna restaurang två kvällar faktiskt för den var så bra! 
 
Heej igen bloggen! Tycker det låter så töntigt att säga ''hej hej bloggen'' som om man snackar med sin egen blogg, haha men aja.
 
Nu är vi hemma från Rom, vi kom hem sent i natt vid halv tre ungefär. Så var minst sagt trött då! Försökte sova på planet och i bilen men jag har alltid så svårt att somna i bil, flyg, tåg, buss och liknande. Lyckades väl slumra till någon minut i alla fall men det var annars sjukt segt hela vägen hem. Planet gick vid halv nio ungefär från Italien, var i Sverige, Arlanda typ halv tolv och då var det bara att sätta sig i bilen hem i mer än två timmar... Inte det roligaste. Men så sjukt skönt när vi väl var hemma för då var det bara att gå och lägga sig på direkten.
 
Har haft en riktigt bra resa och fått uppleva mycket bra grejer, kommer en hel del bilder men måste ladda över bilderna från kameran och mobilen så ska jag dela upp bilderna i olika inlägg plus skriva lite text till, såklart. Men det får bli imorgon eller någon annan dag! När jag får tid över. 
 
Idag har vi bara packat upp, vart och handlat, slappat och så har jag tränat ett sjukt jobbigt pass som jag ska skriva mer om imorgon, så SJUKT skönt att ta ut sig till 100% efter 5 dagars vila! Sån energi. Blev ett benpass eftersom det är det jag verkligen blir allra svettigast och tröttast av och det ville jag verkligen få känna efter dessa dagar, underbart.
 
Har ni haft en bra dag finisar? Tell me!
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback