Do more of what makes you happy

 
Okej, kanske redigare bilden liiite för mycket, för i verkligheten är den inte alls så fin haha men aja, vi kan ju låtsas som att det är ''ingen redigering'' på den ;)
 
Den här dagen har varit, som igår, och förrgår, och dagen före det osv... En väldigt bra sommardag! Vi åkte en tur till ett litet ställe i skärgården som heter Mon och solade&badade lite samt lunchade där också. Supermysig restaurang där vi kunde sitta precis vid vattnet, buffé dessutom så man fick ta av allt möjligt, hur mycket man vill! Var dessutom inte så himla kallt i vattnet, skulle gissa på att det var runt 25 och det är himla varmt för att vara havet faktiskt. 
 
Ikväll när vi kom hem grillade vi lite efter ett tag. Vi hittade ingen svensk fläskfilé i affären, så det fick bli oxfilé istället, inte helt fel det heller haha. Så grillade vi lite grönsaker och sötpotatis till det och så pappas hemgjorda tzatsiki. Dör så gott, mums! Gäller ju att passa på när det väl är sommar. 
 
Brukar ni äta mycket grillat på sommaren?♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback