En perfekt sommardag

Denna dag har innehållt allt vad en perfekt sommardag ska innehålla enligt mig. Poolhäng, värme, vattenkrig med bästa vännerna, glass, träning och grillat sådär på kvällsfronten. En riktigt jäkla perfekt sommardag. 
 
Blev axlar och triceps som blev utsatta idag haha, tycker det är svårt att få till riktigt bra kontakt med triceps i hemmaträning, den där brännande känslan ni vet. Men axlarna brännde ordentligt kan jag lova er i alla fall. Mycket härligt att kunna få hoppa i poolen efter. Nu har vi precis käkat grillat, som sagt, och jag ska fixa lite med bloggen ett tag nu och kolla igenom bloglovin. Om jag får tid över ikväll ska jag nog mysa ner mig och kolla på Divergent som äntligen har kommit ut på swefilmer! Har läst boken och det kan vara den absolut bästa bok jag läst alltså, fantastisk.
 
Har ni haft en bra dag i värmen finisar?
Kvarg med några skivor banan efter passet fick det bli, kommer en recension senare om vad jag tycker om nya Lindahls smaksatta kvarg ''utan tillsatt socker''!
Tränar nästan alltid bara i sportbh på sommaren för annars dör man ju typ hehe. 
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback