Go to Italy

 
Idag gäller det att packa för fullt här hemma, för imorgon sticker vi till Italien! Åhh det ska bli så himla roligt, har alltid velat åka dit för det verkar så himla mysigt. Rom ska vi till, kommer hem på natten till tisdag. Vi kommer gå runt och kolla på lite olika sevärdigheter och så äta på en del mysiga restauranger. Lovar att äta massa pasta haha! Har inget wifi under hela resan så inga inlägg därifrån kommer komma upp tyvärr, men däremot så kanskeee jag hinner tidsinställa ett och annat inlägg. Beror på hur mycket tid jag får över idag! Sitter just nu med nymålade naglar och tånaglar också. Ska försöka hinna med lite träning senare också, sedan är det bara att packa och förbereda inför morgondagen. Men börjar dock bli klar med packningen, som tur är. Så vi får väl se hur mycket tid jag har till bloggen idag :)
 
Har ni vart i Rom? Har ni isf tips på olika sevärdigheter eller restauranger kanske? Uppskattas verkligen!
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback