Hemma igen

Heej igen! 
 
Nu har det gått några dagar där bloggen fått stå lite stilla, eller iaf två, men det var ni ju medvetna om. Men nu är jag tillbaks igen! Kom hem igårkväll efter två underbara dygn med bästa vännerna. Har inte mycket bilder att dela med mig av och inte jättemycket text heller för den delen, men vi har haft skitkul! De bor ute på landet och första kvällen vi kom dit så badade vi lite i deras pool, käkade grillat, kollade film och lite sånt, väldigt mysigt! Dagen därpå var vädret väldigt fint på förmiddagen och vi badade men sedan började det ösregna och vart efter började det även åska... Och det var inte bara lite kan jag säga! Helt sjukt mycket blixtar och när vi trodde att det var lugnt igen så slog blixten ner och elen slutade fungera. Även vattnet och i princip allt försvann, men kom tillbaka i slutet av dagen som tur var. Dock gick diskmaskin och lite sånt sönder, så det var inte alls kul direkt. Vi alla vart så sjuuukt rädda, för den smällen alltså... Blev ju nästan döv hehe. 
 
Men igårkväll kom jag som sagt hem och även det är ju väldigt skönt. Idag har jag fått lite saker gjort och har även vart ute och fotat med syrran. Kommer mer bilder senare men ni får denna oseriösa bild så länge haha. 
 
Vad gör ni idag finisar?♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback