It's not snowing anymore..


iPhone-pics.

Dagar som dessa ska ni bara veta hur GLAD jag är över att jag kan bara stänga dörren till mitt rum under dagen och så är det runt 22-23 grader här hela dagen. För jag och syrran sov över hos farmor i natt, var så varmt att jag svimmade typ kan jag säga. Och jag vet att det inte är många som har en sån lyx att kunna ha svalt i sina rum/hus. Så känner mig riktigt lyckligt lottad just nu!
 
Hur som helst så var jag, syrran och farmor igår och fikade på mysigaste fiket som finns, helt ärligt. Allt är inrett i gammeldags stil med massor vitt och ljusrosa och det är massor av fina blommor och små söta fåglar som trippar omkring. Det är som en liten trädgård liksom, svårt att förklara men mysigt hur som helst! Så det blev lite kulglass där, hallon&saltlakrits och mangosorbet, alldeles perfekt.
 
Idag när jag kom hem så tackade jag extra mycket för ett svalt rum, för där kunde jag faktiskt träna hur bra som helst. Skulle inte gått om det vore 30 grader att träna alltså, så lyckades iaf få till ett bra pass för mage&rygg. Efter det blev det en hallon, apelsin och banan-smoothie vid poolen. Mums! 
 
Nu ska jag ta och mysa ner mig framför Divergent, hann aldrig se klart den i förrgår
 
Har ni det bra i värmen?♥
 
 

Kommentarer
Sofia säger:

Den var jättegod :D

2014-07-26 | 18:41:38
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback