Min dag i Stockholm

Jag har inte en enda bild från min dag i Stockholm, tyvärr. Det blev inga bilder, hade för roligt för att hinna ta en bild haha. Men har i alla fall lite text att dela med mig av!
 
Var alltså i Stockholm i torsdags med Annikas dotter Emma.
Klockan var halv sju när klockan ringde och då var det bara att gå upp på direkten för att fixa i ordning sig. Bussen dit gick vid strax före halv åtta så då tog vi bussen upp, när vi väl var framme runt elva så började vi med att kika i affärer på en gång. Och nästan första butiken vi besökte, de allra första skorna jag provade passade utmärkt och det blev ett köp för mig på en gång! Sedan gick vi vidare i olika affärer och hittade olika grejer efterhand. Världens rea just nu så vi hade tajmat det helt perfekt. När vi började bli hungriga käkade vi lunch på Jensen's Bøfhus, blev kycklingfilé för min del, supergott! Någon timma innan vi skulle åka hem testade vi också frozen youghurt, himla mumsigt men det vart rätt dyrt för råkade ta massor youghurt, det bara kom massor på en gång! Haha aja. Klockan sex tog vi bussen hem och var i Örebro vid halv nio ungefär. För att sedan åka resten av vägen hem tillsammans med familjen i bilen. Rätt segt med så mycket åkande men hade en riktigt rolig dag, en lyckad shoppingdag med bra sällskap! ^^ Kommer bilder troligtvis på vad jag köpte i Stockholm. 
 
Var så sjuuukt trött när jag kom hem och benen bara värkte, så somnade så fort jag lutade huvudet mot kudden!
Eftersom jag inte tog några bilder i Stockholm så får denna vitamin well stå för detta inläggets bild, drack den på vägen hem från Stockholm. Första gången jag testade denna och hade rätt höga förväntningar, men den smakade mest som svag jordgubbssaft, hade önskat mer rabarbersmak! Men en vitamin well är ju alltid en vitamin well, finns ingen vitamin well jag inte gillar hehe^^  Väldigt fräsch, kommer säkert köpa den igen ändå. Men den får 7/10 vitamin well av mig♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback