Recension: Lindahls sockerfri kvarg ''Citron/Lime''

 
 
Om det är något som dyker upp på mitt instagramflöde i princip varje dag från olika träningskonton så är det en bild på Lindahls nya smaksatta kvarg. Har ni missat det? Om du följer massor träningskonton på instagram lär du inte ha gjort det, men annars kanske du inte vet vad jag snackar om alls? Jo det är nämligen så att Lindahals har kommit med en ny smaksatt kvarg som är helt utan tillsatt socker, finns i olika smaker såsom passionsfrukt, hallon, citron/lime m.m. Jag har testa citron/lime och tänkte nu berätta vad jag tyckte om den!
 
Jag tycker att denna kvarg är väldigt god, lite för söt för min smak (anar att det är någon form av sötningsmedel i) och det är synd, för den hade kunnat fått vara en aning mindre söt. Så det är inget jag skulle äta som en del av frukosten (som jag gjorde första gången) för då föredrar jag naturella mejeriprodukter. MEN jag tycker däremot att den är väldigt god som ett mellanmål, efter träning t.ex eller kanske som ett nyttigt kvällssnack? Så om du gillar söta smaker så lär du älska denna, smakar lite som danonino som jag älskade när jag var liten hihi. 
 
Denna kvarg får 3/5 kvargbrukar av mig! Om den bara hade vart en aning mindre söt hade den vart underbar! Ska leta efter de andra smakerna och recensera de så fort jag har testat de.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback