Run fast, life´s short

Hej på er! Känner att jag börjar få slut på idéer om inlägg, men vet att jag kommer tillbaka snart igen. Måste bara få lite nya grymma idéer först! Efter frullen idag så gav vi oss upp i spåret en sväng, jag sprang ett varv och blev riktigt nöjd med tiden 09.57 på 2 km. Känns väldigt bra faktiskt! Blev väldigt lagom uppvärmd inför mitt benpass, ben-tisdag även idag. Dagens pass blev väldigt lyckat för jag var helt slut i benen efteråt, men det är ju målet efter varje benpass!
 
Nu har jag previs fixat i ordning mig efter en dusch och ska snart spela in en video om jag hinner, tänkte svara lite på frågestunden. Ikväll får vi besök dessutom, de skulle komma och käka lite mat här och vara här under kvällen. Ska bli trevligt, hoppas bara vädret håller sig bra som det gjort hela förmiddagen. Men just nu ser det ganska mörkt ut tyvärr... Aja håller tummarna hur som helst!
Bild från igår. Lite nötter, nyttiga chokladbollar och en bra bok.. Det är en perfekt kväll enligt mig♥



Kommentarer
Alice säger:

åh vad mysigt det ser ut!

2014-07-01 | 18:18:39
Bloggadress: http://Alicelindstrom.se
SARA EMILIA'S mode & fotografi säger:

Så mysig bild!

Vinnaren av veckans blogg är nu uppe! Kolla gärna in och se vem det blev :)

2014-07-01 | 20:04:10
Bloggadress: http://saraemilias.blo.gg
MATILDA säger:

vad mysigt :D

2014-07-02 | 12:02:48
Bloggadress: http://matildays.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback