Saturday morning

Min frukost denna morgon bestod av nya favisgröten toppat med mullbär och kokoschips, en skiva rågbröd med ost&kalkon+ massa gurka och så en kopp grönt te vid sidan om. Perfekt lördagsfrulle, alldeles för perfekt♥
 
Nu ska jag byta om till träningskläder för ett pass för axlar, triceps o biceps!
 
 
 
♥1 dl fiberhavregryn
♥2 dl vatten
♥Hallon (jag hade ca. 1 dl/70 g)
♥½ minibanan alt. 1/3 ''vanlig'' banan
♥1 äggvita ev. för mer protein
 
1. Mosa en bit banan. 2. Koka sedan upp alla ingredienser under omrörning (försök mosa hallonen) utom äggvitan. 3. När det börjar likna en gröt, kläck ner äggvitan i gröten och vispa snabbt ihop till önskad konsistens.
 
Supergott och superenkelt!
 
 





Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback