The sun puts a smile on my lips

Har ni haft lika vackert väder som mig idag? För här har sverige i alla fall bjussat på sol hela dagen! Känns väldigt lyxigt, för lite sol, det är vi ju inte så himla bortskämda med! 
 
Har spenderat dagen i Vadstena, vi åkte dit en sväng över dagen och lunchade, gick runt lite och sedan avslutade vi med att käka lite glass i solen innan vi åkte hem igen. Hann knappt komma innanför dörren innan jag var ute igen för att springa en runda, blev inte en superlyckad runda då det var hur sjukt jobbigt som helst och tempot var väl inte det bästa, speciellt inte mot slutet hehe... Men jag gjorde det och känslan efter var underbar! Hoppade raka vägen ner i poolen så fort jag kom hem och det var bland det bästa på hela dagen måste jag säga, vid såna här tillfällen är det guuuld värt att ha pool kan jag lova. Sedan blev det lite bad&sol såhär på eftermiddag/kvälls- fronten och sedan har vi även grillat lite laxburgare, något nytt vi testade och det var verkligen hiiimla mumma! 
 
Fotade tyvärr inte så mycket bilder i Vadstena men lyckades knäppa en bild på min lunch i alla fall! Sedan har vi ett gäng poolbilder, om det bara blir lite finare väder framöver så kommer ni nog vara rätt trötta på mina poolbilder i slutet av sommaren hehe...
Kycklingsallad för min del! Huuur god som helst och sjukt himla mycket mat, visst salladsblad mättar inte superdupermycket men det var en massa kyckling och annat gott dessutom, hatar sallader där det är typ en räka ex. och sedan resten BARA salladsblad...

Kommentarer
hjjonsson.blogg.se säger:

Åh gott! Skönt med pool!

2014-07-04 | 21:57:39
Bloggadress: http://hjjonsson.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback