Bilhelg

Läste för ett tag sedan ett inlägg på Johannas blogg att man aldrig ska be om ursäkt för att man inte bloggat på ett tag, för att det är ju inte för er skull jag sätter mig ned och bloggar, egentligen. Det är ju för att jag själv tycker att det är så pass kul! Så nej, nu har jag inte uppdaterat på ett tag, men tänker inte komma med något ''förlåt'' eller liknande denna gång!

Har i alla fall haft en mysig helg, som sagt så var jag en sväng uppe i Sundsvall med familjen. Vi åkte bil fram&tillbaka för att hämta farmor och hennes flyttgrejer. Inte det roligaste som finns att åka bil, men mysigt att bo på hotell och ÄTA HOTELLFRUKOST!♥
 
Här har ni lite moments from my iPhone :-)
 
Hotellfrulle nummer 1, fanns massor frukt. Andra gången jag gick och hämtade frukt såg jag en nutellaburk, har inte ätit det på fleeera år och tänkte att ''jag kan ju alltifd testa en liten klick''. Och alltså, skulle inte gjort det! Haha på riktigt det godaste jag ätit! Åhh nu förstår jag varför alla älskar det så mycket...
Vi stannade till vid en ställe som hette ''Skatan'', mycket vackrare än det låter kan jag ju lova haha.
Middag på hotellet igår, kyckling med rostade rotfrukter. Yummie!
En vitamin well på vägen hem idag, standard när man åker bil!
Blev hotellfrukost även imorse, muums :-)

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback