Biotime!

Ikväll ska jag och mina vänner gå på bio, var ett bra tag sedan sist jag var på bio med tjejerna. Vi ska se ''förr eller senare exploderar jag'', vi alla utom Frida har läst boken och den är verkligen sååå bra! Tips! 
 
Genom att ha läst boken och sett trailern så tror jag att den kan vara riktigt, riktigt bra! Åhh är så sjukt taggad :D Det är smygpremiär på filmen ikväll så vi blir några av de första som får se filmen dessutom, lovar att berätta om den var bra eller ej senare♥
 
Har ni läst boken?

Kommentarer
HJJONSSON säger:

Åh vill också se! :D

2014-06-16 | 14:00:53
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback