Bra start på dagen, med gröt i magen

Denna frulle startade jag med igår, riktigt himla gott blev det! Älskar att piffa upp gröten så det blir det där lilla extra. Toppade gröten med hallonkvarg (se nedan), nötsmör (recept på nötsmöret här) och några bitar äpple. Perfekt frulle!
Havregrynsgröten:
♥1 dl havregryn (lite drygt)
♥2 dl vatten
♥½banan
♥1 msk kokos
 
Rör bara ihop allt i en kastrull på inte allt för hög värme. Glöm inte röra om ordentligt hela tiden så att det inte bränner fast!
 
Hallonkvarg:
Hallon
Kvarg
 
Tina hallonen om de är frusna och mosa sedan ihop det med några klickar kvarg.
 
 
 



Kommentarer
Carro - en alternativ bloggerska säger:

Gott! :D Kramisar Carro

2014-06-03 | 20:54:21
Bloggadress: http://quiethell.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback