Lyckad kväll

Hello!
 
Kvällen hos Frida igår vart väldigt lyckad kan jag säga! När vi kom dit så skärde vi upp alla frukter vi köpt och fixade till det lite extra snyggt, alltså drömmen säger jag bara! Har alltid velat testa att göra detta och det blev så himla bra och gott hihi. Tusen gånger bättre än godis, promise. Vi satt och doppade lite i choklad ett tag också, himla lyxigt hihi.
 
Men annars hade vi lite ''midsommarlekar'' eftersom vi firade lite mini-midsommar haha. Badade gjorde vi också i deras lilla sjö och sedan tog vi en liten båttur med deras roddbåt senare på kvällen. Sen kikade vi på film och tog det lite lugnt. Hade iaf en riktigt bra kväll och hoppas vi gör om den snart igen!
 



 
Idag kom jag hem runt halv elva, trött som bara den dock. Har suttit framför datorn och slöat i en evighet nu, måste fräscha till mig lite känner jag. Men sparar dock dagens träning till lite senare i eftermiddag, rygg och triceps står på schemat idag. Hoppas att jag får till ett bra pass men måste få lite mer energi först. Vädret ser helt okej ut idag så kanske hittar på något ute senare också, men det får vi se hur det blir med det!

Kommentarer
HJJONSSON säger:

Åh vad gott det ser ut på första bild! :D

Svar: Åh ja, det kan jag lova att det var hihi ^^
Jennifer

2014-06-18 | 12:17:01
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Adriana Aroose säger:

Gott :D

2014-06-18 | 13:37:02
Bloggadress: http://adrianaaroose.se
Amanda [SPONTAN] säger:

Det där såg riktigt härligt ut :)

2014-06-18 | 18:35:04
Bloggadress: http://spontan.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback