Midsommar 2014- iPhonebilder


Redo att hugga in! Ägghalvor, sill, potatis, gräddfil, gräslök m.m... Älskar verkligen midsommarmat, kanske mest för att jag är en av de få yngre som faktiskt gillar sill, haha vet inte någon mer än bara Amanda som är i min ålder som gillar sill :D Mätta som bara den blev vi dock, det bara sa stopp så kunde jag verkligen inte få i mig en smula mer mat!
Lite kubb blev det och jag tog hem segern flest gånger, känner mig väldigt duktig hihi ;)
Men självklart går det ner lite efterrätt efter ett litet tag. Våra egna jordgubbar som vi planterat med en klick grädde och geisha-kex♥ Eftersom det var våra egna jordgubbar var det inte mängder, men precis lagom ändå!

Kommentarer
Charlotta Hägg säger:

Sv: Jaha men då ska jag nog testa i alla fall :D och din midsommarafton såg ju jättemysig ut! Och riktigt bra bilder för att vara tagna med mobilen ju :) KRAM

2014-06-21 | 14:10:12
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback