Nike, best ever♥

1. Med mina Nike dual fusion TR♥ 2. Öva, öva, öva! 3. Fjuttigt, i know. Men ser väl nån liten förändring iaf haha... Vill att det ska gå snabbare meeen får väl vara nöjd med det jag åstadkommit med egen kroppsvikt och med hjälp av den underbara uppfinningen, gummiband. Har ju inte ännu börjat gymma, men åhh så mycket jag vill börja göra det! Vi får se när det blir av, måste snacka ihop mig med lite kompisar först.
 
 
Denna dag har jag väl inte haft så himla mycket att sysselsätta mig med, men skönt att bara inte göra något alls ibland också. Inte känna någon stress överhuvudtaget. Dock hoppas jag att morgondagen blir lite mer händelserik, får se till att hitta på något med syrran eftersom vi är hemma själva under dagen. 
Körde i alla fall ett pass för triceps och rygg, älskar att träna just triceps men rygg är väl inte min favorit. Hade dessutom träningsvärk i ryggen av någon anledning, haha har inte ens tränat ryggen på några dagar så vet jag inte vad det kan bero på. Antagligen någon övning i gårdagens HIT-pass som ryggen fick jobba lite i haha. 
 
Nu ikväll lär jag väl antagligen hinna se en hel säsong av gossip girl eller något haha, hoppas ni haft lite roligare än jag idag! ;)♥
 
 

Kommentarer
Amanda [SPONTAN] säger:

Så skönt med stressfria dagar :)

2014-06-19 | 10:09:59
Bloggadress: http://spontan.blogg.se
MATILDA säger:

snygga skor :D

2014-06-19 | 11:08:10
Bloggadress: http://matildays.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback