Apelsinvatten

Heey! Är jag den enda som hört att det ska bli svinkallt igen? Åhh jag blir så arg på Sverige ibland alltså. När man tror att våren för en gång skull ska komma tidigt så blir det självklart värsta vintern igen. Blir så himla depp ju. Mår mycket bättre av sooool och vår! 
Men efter skolan så var jag med Amanda och vi gjorde inte något speciellt, mest tog det lugnt. När hon drog sig hemåt så började jag och syrran med maten. Idag blev det torsk. Väldigt mumsigt! Pappa kom inte hem förrän lite senare idag. Annars har jag dammsugat, inte jättekul precis men det behövs. 
 
Men imorgon är det fredag och jag taggar morgondagen som bara den!
Har precis fixat lite apelsinvatten, sjukt gott! Bara att pressa saften ur en halv apelsin i 2 dl vatten♥ xoxo
 

Kommentarer
Julia - En träningsblogg. säger:

Sv: Tack så jättemycket!
Ha en superbra Måndagskväll!

2014-03-13 | 21:05:14
Bloggadress: http://fitnessbyjulia.shapemeup.se/
MATILDA säger:

fin!

2014-03-14 | 09:00:33
Bloggadress: http://matildays.forme.se
linah säger:

riktigt fin!

2014-03-14 | 09:56:34
Bloggadress: http://linaheve.forme.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback