Bilder från gårdagen

Gårdagen vart väldigt lyckad, vi hade som sagt kalas för min syster och både släkt och hennes vänner kom. Vi bjöd på sallad till lunch och sedan blev det fika. Jag och Annika bakade som sagt tårtan som blev himla smarrig. Även hemgjorda hallongrottor och dumlekakor.
Hade en jättetrevlig dag igår och det är alltid kul att träffa släkten. Knäppte även några bilder som jag tänkte bjuda på, dåligt ljus på allihop dock och försökte fixa till det med redigering men inte ens det hjälpte. Aja, hoppas det är ok ändå :) 
 
 

Kommentarer
LYFTMER säger:

Åh va gott det ser ut! duktiga ni är :D

2014-03-02 | 17:00:14
Bloggadress: http://Lyftmer.se
Elaine säger:

Åh så gott!

2014-03-04 | 08:22:28
Bloggadress: http://mademoiselleElaine.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback