Favoriten♥

Eftersom det var väldigt många av er som tyckte detta verkade himla gott så slänger jag upp receptet. Gjorde till både syrran och mig själv denna gång så det blev dubbel sats. Både jag och syrran tyckte att det var såå gott! Jag äter det som ett mastigare mellanmål men det funkar säkert prima som frukost också. Eller kvällsmat/lunch för den delen. Om ni vill ha orginalreceptet på hallonfluff får ni kika in här. Jag har tagit bort några ingridienser men det vart svingott ändå. 
 
För 2 personer.
 
Bästa pannkakorna:
♥ En liten banan
♥ Två ägg
♥ Knappt ½ dl havregryn
♥ 1 tsk kakao
Mixa allt med en stavmixer och stek sedan till den storlek och form du vill ha. 
 
Hallonfluff
♥ En äggvita
♥ 1 dl hallon
♥ 1 dl kvarg
Vispa äggvitan till ett vitt fluff. Tina hallonen om de är frysta och tillsätt sedan alla övriga ingridienser. Vispa tills det blandas väl och det ser ut som ett riktigt hallonfluff helt enkelt! ^^ 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback