Förkylning på väg?

Hello! Imorse när jag vaknade hade jag himla ont i halsen, efter ett tag blev det dock bättre men var så fruktansvärt trött under hela förmiddagen, kände mig nästan lite febrig. Men det blev i alla fall bättre under eftermiddagen och nu sitter jag här hemma och ska strax ta tag i lite plugg. Hade egentligen tänkt mig att träna idag, men tror jag tar en vilodag och lyssnar på min kropp. Bättre att vara försiktig och inte gå för hårt ut när man känner sig lite krasslig, hoppas inte att det blir något av det! Att det bara är något som går över snabbt.
 

Kommentarer
HJJONSSON säger:

Söt!
Sv. Haha det kan jag absolut förstå! Puss!

2014-03-03 | 20:30:23
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback