Frozen

Goodmorning! ♥
Blev en ordentlig sömn i natt, eftersom jag gick och lade mig så tidigt så fick jag ca. 10 timmar och det behövdes sååå väl. Nu är jag verkligen utvilad och har nya krafter för dagen! Har som vanligt, fått i mig en lördagsfrulle för att kicka igång dagen ordentligt. Denna lördag har faktiskt en del att erbjuda. Ska nämligen gå på bio senare på eftermiddagen. Frost ska jag se och jag har verkligen velat se denna film så himla länge! Har hört massor bra om den filmen och jag älskar verkligen Disney- filmer.
Har ni sett Frost? 
Aw love frozen !
 

Kommentarer
Josefine Andersson säger:

Åh, den filmen är så söt!

sv: Ingredienserna går att använda till typ allt! Jag äger själv varken vitt mjöl eller raffinerat socker - och det är absolut inget du behöver ha i skafferiet egentligen :] Jag valde att beta av saker allt eftersom, köpa en ny produkt då och då och nu har jag ett hälsoskafferi hemma :] Men det är ju såklart upp till en själv!
KRAM

2014-03-15 | 13:13:05
Bloggadress: http://typjosefiine.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback