Fruktansvärd håll

Heej! 
Efter frukosten bestämde jag mig för att köra ett intervallpass, eftersom det passade så bra så att jag kunde hämta upp syrran på vägen hem (från dansen). Så jag gav mig ut och till en början gick det helt okej men sedan så fick jag nog den värsta håll jag någonsin fått i hela mitt liv! Det gjorde så ont att det knappt gick att  framåt. Men jag fortsatte att köra mina intervaller i 10 minuter men det släppte aldrig så det slutade med en promenad istället. Aja vi får se om det går bättre imorgon då jag ger det ett nytt försök! Antar att det kan bero på att jag inte ens väntade en timma efter frukosten... Dumt gjort av mig. 
 
Men jag fick i alla fall en timmas frisk luft och därefter 40 minuter för armar och rygg. Brännde så himla mycket i armmusklerna men skönt var det efteråt! :D 
Nu ska vi nog strax fixa lite lunch och sedan ska jag plugga, testa ett nytt recept och fixa mina naglar. DET behövs, jag lovar.. :S
Vad gör ni idag? 
Gårdagens lilla ''look'', haha gud så intressant. Hade världens dåligaste hårdag också..

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback