Godislöfte

Nu har det gått 5 veckor på mitt godislöfte och helt ärligt, så har jag aldrig mått bättre! I början var det svårt men efter ett tag så har man vant av kroppen med att inte äta något godis. Blir mycket sällan sötsugen och det är inga problem alls faktiskt. För er som inte vet om så har jag mitt löfte fram tills påsk, men efter det kommer jag inte direkt äta godis varje dag. Kommer bestämma att bara äta godis en dag i veckan, på lördagar. Och då är det så, inte något godis alls på andra dagar. För det är mycket lättare att avstå när man ''inte får''. T.ex nu när jag blir bjuden på godis så är det ju lätt att säga nej eftersom jag inte ''får'' äta något godis. 
 
Men däremot så saknar jag choklad ibland, speciellt mörk choklad♥ Haha men jag klarar mig finfint.
 
Testa ni också att utesluta godis i 10 veckor!
Bilder från weheartit. 

Kommentarer
elin stridh säger:

skulle aldrig klara de ;) haha
Tävlingen är avslutad, kika in och se om du är den lyckliga vinnaren! <3

2014-03-06 | 09:19:15
Bloggadress: http://elincecilia.com/
ADARAS säger:

Åh vad duktig du är! Har själv klarat mig i typ två veckor utan godis och socker (med något litet undantag). Känner mig redan mycket bättre! <3

2014-03-06 | 16:12:56
Bloggadress: http://adaras.se
ADARAS Blogazine säger:

sv: ja verkligen! Man blir mycket piggare också :)

2014-03-06 | 20:31:32
Bloggadress: http://adaras.se
ADARAS.se - Where blog meets magazine! säger:

sv: absolut! Du då sötis? :D
Åh tack så jättemycket! <3

2014-03-07 | 13:15:59
Bloggadress: http://adaras.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback